Klantenservice

Kan ik mijn aankoop nog ruilen?

Mocht u, om wat voor reden dan ook, uw aankoop willen ruilen of retourneren dan kan dit bij ons binnen 14 dagen. Dit geldt voor alle voorraad producten mits deze onbeschadigd zijn. Meer over ruilen en retourneren leest u hier

Op welke manieren kan ik betalen?

Heeft u een keuze kunnen maken? Dan heeft u, na het invullen van uw persoonlijke gegevens, op de checkoutpagina de keuze uit twee opties. U kiest er voor om het aankoopbedrag per bank of giro over te maken of u kunt uw aankoop direct online betalen via iDEAL. Meer informatie over de betaling vindt u hier

Wordt mijn bestelling bezorgd?

Wanneer u een bestelling heeft geplaatst zijn er twee mogelijkheden. De eerste mogelijkheid is dat u uw aankoop in de fabriek in Utrecht komt afhalen, de adresgegevens vindt u hier. De tweede mogelijkheid is dat u de aankoop aan huis laat bezorgen, kan uw aankoop mee met de pakketpost dan brengen wij € 25,- incl. BTW in rekening. Kan uw aankoop niet met de pakketpost mee dan wordt uw aankoop door onze eigen bezorgservice bij u aan huis bezorgd. Meer informatie vindt u hier

Zit er garantie op mijn aankoop?

Op al onze producten zit standaard 1 jaar garantie, de kosten die gemaakt worden voor eventuele reperatie, vervanging of vervoer vallen volledig onder deze garantie. Wanneer het mankement te repareren is vervalt het recht op vervanging van het geleverde product. 

Nog vragen? 

Neem dan gerust contact met ons wij zijn doordeweeks telefonisch bereikbaar van 7:00 tot 16:00 uur en op zaterdagen van 11:00 tot 16:00 uur, contactgegevens vindt u hier. Maar u kunt ook per e-mail contact met ons opnemen via de gekleurde 'neem contact op' knop rechts in uw scherm. Wij proberen alle e-mails binnen 24 uur beantwoord te hebben.